08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > یک هدیه خاص برای بانوان

یک هدیه خاص برای بانوان

خوشبختانه امروزه شاهد اقبال بیشتری از سوی آحاد جامعه به صنایع دستی ایران و هدایای صنایع دستی می باشیم، به ویژه این اقبال و استقبال در میان بانوان جامعه بیشتر و نمایان تر است، چرا که یکی از ویژگی‌ های بسیار مهم، تأثیرگذار و جذاب صنایع دستی ایران، زیبایی فوق العاده آن و محصولات آن می‌ باشد.
در اکثر گرایش‌ های مهم و اصلی صنایع دستی ایران ما شاهد خلاقیت، ابتکار و نوآوری روز افزون بوده و به طبع آن شاهد اقبال بیشتر جامعه نسبت به آن به ویژه در میان قشر جوان می باشیم، چرا که با ورود جوانان خلاق و مبتکر به عرصه طراحی و تولید صنایع دستی، شاهد نوآوری و خلاقیت روز افزونی در جهت روزآمد کردن این محصولات هستیم.
البته باید یادآوری نمود که هرگونه خلاقیت و نوآوری می بایست با حفظ چارچوب های اصیل و بنیادین هر گرایشی باشد و نوآوری نباید ساختار بنیادین و اصیل را نشانه رود.
امروز در عرصه هایی همچون بافت های سنتی نظیر ترمه، قلمکار، سوزن دوزی، پتینه دوزی، گلدوزی و نیز سفال و سرامیک، شیشه، میناکاری به ویژه در حوزه میناکاری روی سفال و میناکاری روی طلا، همچنین میناکاری روی نقره یعنی زیورآلات سنتی، مس و پرداز و مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون خیال) شاهد نوآوری و خلاقیت های ویژه ای می باشیم.
بر این مبنا تواند در این عرصه به دنبال یک هدیه خاص برای خانم های خاص پسند بود، تا بتواند نظر ایشان را به تمام جلب نماید.
با اقبال بانوان گرامی به محصولات زیبایی صنایع دستی، ما شاهد رشد و شکوفایی در عرصه هایی همچون طراحی لباس و دوخت های سنتی هستیم. ترکیب پارچه های مختلف با بافته های سنتی همچون ترمه و قلمکار خالق جلوه های بی نظیری گردیده است.
به عنوان مثال ما شاهد مانتو های مدرن لیکن با پارچه های سنتی همچون ترمه و قلمکار می باشیم که هدیه ای فوق العاده دوست داشتنی برای بانوان خاص پسند محسوب می گردد.
یک هدیه خاص برای مناسبت هایی همچون روز مادر، روز زن، روز تولد و یا مناسبت‌ های مختلف دیگر.

ست آجیل خوری خاتم کاری

هفت گردون خیال و عرضه هدیه خاص

بازرگانی هفت گردون خیال همواره نگاهی به آینده دارد که در چشم انداز آن افق‌ های روشنی برای عرصه صنایع‌ دستی ایران ترسیم گشته است.
هفت گردون با بهره‌مندی از اساتید بزرگواری در حوزه خاتم کاری، میناکاری و فیروزه کوبی در مجموعه خود و با افزودن عنصر خلاقیت و ابتکار موفق به ارائه پکیج هایی جذاب، انحصاری و متنوع جهت رفع نیازهای مختلفی در حوزه هدیه رئیس،هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه مدیر و هدیه ویژه گردیده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال عرصه ای است برای سلیقه های مختلف، برای ارائه هدایای نفیس و اصیل صنایع دستی در حوزه های مختلف.
با مراجعه به وبسایت هفت گردون خیال شما نیز این تجربه شیرین و جذاب را در کارنامه خود ثبت نموده و خاطره ای ماندگار و شیرین را در ذهن مخاطبین خود رقم بزنید.

ست گلدان و قندان مس و پرداز

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.