13 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > ۳ دلیل برای خرید هدیه سازمانی

۳ دلیل برای خرید هدیه سازمانی

چرا سازمان ها و مؤسسات دولتی اقدام به خرید هدیه سازمانی می نمایند؟
دلایل متعددی می‌ توان برای این امر ارائه نمود، سازمان ها و مؤسسات گوناگون در طی سال بنا بر دلایل گوناگون مراسمی برگزار می نمایند که در آن در پایان به اشخاص مورد نظر هدایایی تحت عنوان هدیه سازمانی اهدا می گردد، که در این گفتار به ۳ دلیل اختصاراً اشاره می رود :

  1. تقدیر و تشکر از پرسنل همکار به سبب تلاش موفق در جهت بهبود عملکرد سازمان
  2. معارفه و تودیع مدیریت سازمان
  3. تقدیر به جهت بازنشستگی پرسنل طرف همکار سازمان
    در کلیه موارد ذکر شده و سایر دلایل دیگر که در این گفتار به آن اشاره نگردیده است، سازمان ها و مؤسسات اقدام به تهیه هدیه سازمانی می نمایند. هدیه سازمانی الزاماً دارای نوعی رسمیت خاص است، زیرا که از سوی یک سازمان یا مؤسسه همکار اهدا می گردد و در این گونه موارد حتماً شاهد نوعی وجاهت رسمی و خاص می‌ باشیم، علاوه بر آن هدیه سازمانی ترجیحاً باید دارای اصالت، هویت و شناسنامه باشد و علاوه بر وجه زیبایی ظاهری آن دارای کاربرد باشد و هدیه ای صرفاً دکوراتیو نباشد.
    با عنایت به موارد ذکر شده ما به سوی عرصه اصیل، زیبا، دارای هویت و پیشینه صنایع دستی ایران رهنمون می‌ شویم.
    صنایع دستی ایران با ارائه طیف گسترده و وسیعی از محصولات و هدایای متفاوت از زیرمجموعه های متنوع خود همچون : خاتم کاری، نقره، نقره نما، منبت، مس و پرداز، مس و نقاشی، ترمه، قلمکار، قلمزنی، منبت، معرق، سفال، سرامیک، شیشه، میناکاری، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب و… مجموعه متنوعی از محصولات مناسب جهت هدیه سازمانی می باشند. امروز بسیاری از سازمان‌ ها، نهادها و مؤسسات دولتی و خصوصی هدایای مورد نیاز خود را در طی مناسبت‌ های مختلف در طول سال از حوزه صنایع‌ دستی ایران انتخاب می نمایند که این امر را باید به فال نیک گرفت.
ست سنگاب خاتم کاری

هفت گردون خیال و عرضه هدیه سازمانی

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای فراهم آوردن عرصه ای برای انتخابی مطمئن و شایسته از حوزه صنایع دستی راهی نوین را با پیش گرفتن مشی خلاقانه و ابداعانه گشوده است.
هفت گردون با طراحی و ساخت پکیج هایی متفاوت و خلاقانه از مجموعه محصولات فاخر و نفیس خود به ویژه برای حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدیه مدیریت، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… دستاوردی متفاوت و ویژه را به ارمغان آورده است. وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه کلیه پکیج های پیشنهادی خود، آماده هرگونه همکاری و ارائه خدمات متفاوت به متقاضیان محترم به ویژه سازمان ها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی در زمینه تهیه هدیه سازمانی، هدیه اداری و… می باشد.

حکاکی روی مس معنای خلاقیت

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.