07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده > ۶ هديه خاص برای خانم ها

۶ هديه خاص برای خانم ها

۶ هديه خاص برای خانم ها

بانوان ایرانی همیشه به خوش سلیقگی و حسن انتخاب شهره می باشند. از جمله در عرصه روابط اجتماعی، مهمان‌ نوازی، یادبود مناسبت‌ها و بالطبع در اهداء هدیه و یا دریافت هدیه همیشه شاهد انتخاب بهترین‌ ها چه به لحاظ کیفی و چه به لحاظ بصری و زیبایی توسط ایشان می باشیم. ضمن اینکه اصولاً انتخاب هدیه امری مهم و دشوار می باشد و شرایط، آداب و ویژگی های خاص خود را دارد.
حوزه انتخاب هدیه برای بانوان وسیع می باشد و همین امر خواه ناخواه امر انتخاب را دشوارتر می نماید. از آنجا که بانوان ایرانی عموماً بهترین ها را می پسندند خواه ناخواه ما به حوزه ای رهنمون می‌ شویم که عرصه بهترین‌ هاست چه به لحاظ پیشینه تاریخی، چه به لحاظ زیبایی بصری، چه به لحاظ ساخت و چه به لحاظ طرح و نقش و آن نیست جز عرصه صنایع دستی ایران.
عرصه ای با پیشینه‌ای به درازای تاریخ این دیار کهن. زیبا همچون آسمان بیکران و درخشان، شاد و رنگین همچون رنگین کمان پس از باران و علاوه بر تمام ویژگی‌ های مذکور از مهم ترین ویژگی آن نیز ذکری به میان آید : کاربردی.
این امر در مورد اکثریت محصولات شاخه های متنوع صنایع دستی ایران صادق است، به ویژه در حوزه‌ های شاخص و مطرحی همچون خاتم کاری و میناکاری.
محصولات صنایع دستی ایران به گونه‌ ای است که می‌تواند تمامی طبقات و نیز رده‌ های سنی جامعه را پوشش دهد و برای هر صنف، طبقه و شخصی با شئون مختلف اجتماعی و صنفی پیشنهادات جذاب و شایسته ای را ارائه می نماید.
در اینجا به عنوان گلی از این گلستان زیبا از سه شاخه مهم خاتم‌ کاری، میناکاری و فیروزه کوبی شش محصول را معرفی و به بانوان محترم پیشنهاد می نماییم.
از حوزه میناکاری سرویس چای خوری میناکاری روی مس متشکل از سینی، شش عدد انگاره، یک قندان به عنوان هدیه ای بسیار ارزنده، جذاب و دوست داشتنی پیشنهاد می گردد. هدیه زیبای دیگر از شاخه میناکان شمعدان های زیبای میناکاری پیشنهاد و معرفی می گردد که در اشکال و ابعاد مختلف ارائه گردیده اند و می تواند زینت‌ بخش بی‌ بدیل هر منزلی می باشد.
از حوزه هنر-صنعت خاتم‌ کاری آجیل خوری های نفیس خاتم با حاشیه فوق‌ العاده قلمزنی شده پیشنهاد می گردد و نمونه دوم شیرینی خوری های نفیس پایه دار و یا تخت خاتم معرفی و پیشنهاد می گردد.
از حوزه مهم و خاص فیروزه کوبی آینه و شمعدان های بی نظیر و فوق العاده فیروزه کوبی پیشنهاد می گردد که دارای جذابیتی خاص هستند و محصول آخر گلدان های مختلف فیروزه کوبی هست که بسیار محصولی زیبا و تاثیرگذار می‌باشد که در اشکال و ابعاد مختلف طراحی، تولید و عرضه می گردد.

صنایع دستی اصفهان و صادرات

هفت گردون و هدایای خاص آن

شرکت بازرگانی هفت گردون خیال در تدارک هدیه خاص و ویژه خود همواره کوشا و پر تلاش بوده است، هدایایی که می‌تواند قالب نظرها را به سوی خود جلب نماید و تحت عناوینی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه ویژه، هدیه خاص، هدیه مدیریت، هدیه لوکس و هدیه جدید عرضه گردیده اند.
وبسایت جامع هفت گردون خیال میعادگاه بانوان مشکل پسند، خاص پسند و لوکس پسند می باشد.

سرویس چای خوری مبناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی یک ضرورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.