11 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > خودروی خاتم کاری

خودروی خاتم کاری

خاتم کاری هنری شگفتی‌ ساز و سحر آمیز.

این سخن گزاف نیست هنگامی که نگاهی به پیشینه و نیز دستاورد های آن بیاندازیم، این افسون و شگفتی بر ما مسجل می شود. اساتید خاتم کاری به ویژه استادکاران برجسته خاتم کار شیراز به خلق شگفتی و شکوه مشغولند. دایره گسترده محصولات اصیل و نفیس خاتم دارای آنچنان ابعادی است که هیچ کدام از محصولات زیبا و شهیر صنایع‌ دستی ایران بدان دست نیافته‌اند. از خاتم کاری محیطی (تزئینات تالارها، قصرهای سلاطین، اماکن مذهبی و مقدس) تا محصولات خانگی نظیر انواع گلدان ها، ظروف پذیرایی چون شیرینی خوری آجیل خوری سنگاب، سرویس چای خوری، شربت خوری، آینه و شمعدان، انواع بشقاب های دیوارکوب و تزئینی. و نیز محصولات اداری شامل مجموعه کامل ست های نفیس مدیریتی، جاقلمی، جای کارت، جای تقویم، لوح و لوگو، خودکار و خودنویس. و همچنین ادوات و ابزار فرهنگی نظیر جعبه قرآن و کتاب، رحل قرآن کریم و قلمدان. همین‌گونه است سایر حوزه‌های دیگر چون ادوات ورزشی و سرگرمی نظیر شطرنج و تخته نرد و انواع قاب تابلوهای خاتم و ترکیبی.
کمتر حوزه ای را می‌توان سراغ گرفت که خاتم کاری ورود به آن نداشته باشد. این طیف گسترده ضمن این که بیانگر قابلیت‌های ارائه کار خاتم بوده بلکه نشانگر محبوبیت و مطلوبیت آن نزد اقشار و طبقات گوناگون جامعه و حتی بین المللی می باشد چه اینکه محصولات خاتم کاری از گزینه‌های اول گردشگران خارجی در بازدید از شیراز (خاستگاه خاتم اصیل و نفیس ایران) و اصفهان (پایتخت صنایع دستی ایران) جهت تهیه سوغات و یادگاری می باشد.
محصول خاتم کاری مورد معرفی در گفتار حاضر یکی از شگفتی ها و ابتکارات بسیار خاص و ویژه خاتم کاران شهر شیراز می باشد و آن ماشین خاتم کاری شده است که موجبات شگفتی و در عین حال تحسین هر ایرانی را فراهم آورده است. این ماشین کلاسیک مزین به خاتم اصیل و ناب شیراز گردیده است و انصافاً موجب تعجب و تحسین هر بیننده ای. زیبایی و اصالت این اثر بدان میزان است که از آن یک اثر هنری خاص، یگانه و ویژه جهت عرضه در موزه ساخته است.

ست گلدان خاتم کاری

خلاقیت در سایر شاخه های صنایع دستی

ای کاش هنرمندان سایر حوزه‌های صنایع دستی چون میناکاری روی مس سفال شیشه طلا نقره و برنج، فیروز کوبی، نقره نما، مس و پرداز، منبت، معرق، ترمه و قلمکار، قلمزنی، سفال و سرامیک و شیشه و… نیز به تأسی از خاتم کاران گرامی با اضافه کردن خلاقیت و ابتکار به چرخه تولیدات خود باعث رونق، رشد و محبوبیت بیشتر شاخه‌های مختلف صنایع دستی گردیده و پاسخگوی نیاز تمامی سلایق و اقشار باشند.

ست شکلات خوری خاتم کاری

هفت گردون خیال خاتم های اصیل و پکیج های زیبا

شرکت هفت گردون خیال با خلق ایده هایی نو در عرصه تولید و به ویژه ارائه محصولات زیبا و نفیس صنایع دستی خود به ویژه هدایای خاتم کاری به شیوه ای نوین، اقدام به طراحی و تولید پکیج هایی متنوع، جذاب و کاربردی از محصولات صنایع دستی خود نموده است.
هدایایی زیبا و جذاب تحت عناوین بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای اداری، محصولات وی آی پی، هدایای سازمانی،هدایای تبلیغاتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه نفیس، هدایای مدیریتی، هدیه جدید و…
متقاضیان محترم پکیج ها و محصولات صنایع دستی هفت گردون خیال می تواند با آسودگی و فراغت از مجموعه پکیج های ارائه شده در وبسایت جامع هفت گردون خیال بازدید به عمل آورده و اقدام به خریدی امن، به صرفه و خاص نموده و تجربه‌ شیرین خریدی متفاوت را به تجارب گرانسنگ خود بیافزایند.

ست بشقاب خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.