07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > بشقاب میناکاری امارت تاریخی

بشقاب میناکاری امارت تاریخی

تنوع مثال‌ زدنی هدایای میناکاری، همچنین طیف وسیع و متنوع زیرساخت های محصولات میناکاری امکانی گسترده را برای متقاضیان هدایای نفیس صنایع دستی فراهم آورده است، تا دست به انتخاب بزنند، انتخابی دشوار و سخت چه این که تمامی محصولات میناکاری با زیرساخت های متفاوت، میناکاری روی مس، سفال، شیشه، طلا، نقره، برنج و چوب دارای زیبایی، جذابیت و همچنین کاربردی بوده و بهتر است بر اساس نیاز دست به انتخاب هدایای ارزشمند فوق در هر زیرساختی زد.
حوزه محصولات میناکاری روی مس عمدتاً شامل محصولاتی است که در زندگی روزمره ما دارای کاربرد بوده، همچنین محصولات تزیینی را نیز می توان در این حوزه یافت. انواع ظروف، شامل بشقاب، کاسه، انواع گلدان، سرویس های چای خوری کامل، سرویس شربت خوری، آجیل خوری، میوه خوری، شیرینی خوری، سنگاب، انواع آینه و شمعدان، همچنین انواع محصولات دکوراتیو همانند چراغ های تزئینی، آویزهای زیبا، انواع قاب تابلوهای تلفیقی از مینا و خاتم، انواع دیوارکوب های شکیل و جذاب. محصولات دکوراتیو میناکاری روی مس دارای تنوع زیبایی است که از آن جمله است انواع دیوارکوب های میناکاری که شامل بشقاب های فوق‌العاده در طرح‌ها و نقش‌های مختلف و در سبک های میناکاری مختلف عرضه گردیده اند. در بعضی از آنها در قاب های چوبی بشقاب هایی زیبا در ۳ سایز در کنار هم چیده مان گردیدند و در بعضی دیگر بشقاب های تک با قاب و یا بدون قاب. هنرمندان میناکار اصفهانی طلایه‌دار عرضه این هدایای زیبا و اصیل می باشند، که با استادی هر چه تمام‌تر خالق آثاری بی نظیر گردیده اند.
یکی از محصولات جذاب و باشکوه این حوزه بشقاب های میناکاری روی مس با طرح ابنیه و اماکن تاریخی نامی و مشهور ایران است. آثار باستانی و تاریخی چون چهلستون، عالی قاپو، تخت جمشید و… که در وسط بشقاب این اماکن نقش بسته‌اند و حاشیه‌های پیرامونی آن مزین به میناکاری برجسته اساتید مینا کار با نقوش اسلیمی و ختایی جلوه نمایی می‌کند. این دیوارکوب های نفیس هدیه ای بسیار ارزشمند، ماندگار و جذاب است که می‌تواند زینت‌ بخش هر دیواری در هر سرا و منزلی باشد و خاطره ای شیرین و زیبا را رقم می‌زند.

راهنمای خرید صنایع دستی

هدایای نفیس میناکاری هفت گردون خیال

هدایای میناکاری هفت گردون خیال عمدتاً حوزه محصولات زیبای میناکاری روی مس بوده و با جای گیری مناسب در پکیج های انحصاری هفت گردون در کنار سایر محصولات متنوع صنایع دستی از شاخه های دیگر نظیر خاتم کاری، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، ترمه، قلمکار، سفال و سرامیک و همچنین محصولاتی مکمل نظیر هدایای چرم، محصولات الکترونیک انواع سررسید و لوازم التحریر لوکس مدیریتی، دیوان اشعار شعرای برجسته، کتب مذهبی و ادعیه و… پیشنهادات متنوع و جذابی را رقم زده‌اند.
پیشنهادات هفت گردون به متقاضیان محترم شامل : هدایای مدیریتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، هدیه اداری، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… بوده که همگی در وبسایت جامع هفت گردون خیال جهت مشاهده و انتخاب شما علاقمندان گرامی عرضه گردیده اند.

ست آجیل خوری میناکاری و دیوان حافظ

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.