07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > سرویس شربت خوری خاتم کاری

سرویس شربت خوری خاتم کاری

دیر زمانی است که هنر_صنعت نفیس و زیبای خاتم از تالارها و سرسراها و کاخ های اشراف و سلاطین به خانه‌های طبقات مختلف جامعه راه باز کرده است. به ادارات و سالن های همایش، اتاق مدیریت، ورودی برج ها و مجتمع های بزرگ اداری و تجاری در قالب اشیا و آثار تزئینی و دکوراتیو راه یافته و از هنر_ صنعتی ویژه طبقات فرادست و مرفه به هنر_صنعتی با گستره عام تر و عمومی تر تبدیل گردیده است. بر همین اساس شاهد کاربرد روز افزون محصولات خاتم کاری و یا سایر شاخه های صنایع دستی مثل میناکاری در مصارف روزانه خانگی و نیز اداری می باشیم.
از جمله یکی از زیباترین محصولات خاتم کاری موجود در بازار خاتم سرویس شربت خوری خاتم کاری پایه دار به همراه سینی مس و خاتم مربوطه می باشد که بسیار شکیل، زیبا و کاربردی بوده و مصارف ویژه و خاص خود را دارد. گیلاس های پایه دار خاتم کاری شده بر پایه مس جلوه بی نظیری به میز پذیرایی شما بخشیده و اعتبار و کلاس میهمانی ها و نیز پذیرایی مهمان نوازانه شما را چند پله بالاتر برده و خاطره ای زیبا و شیرین از شما در اذهان برجای می گذارد. زیبایی این سرویس شربت خوری دو چندان می‌شود هنگامی که محصول حاصل تلاش و زحمت استاد کار بوده باشد که در این صورت زیبایی خیره کننده آن چندین برابر می شود.

شرک هفت گردون خیال و سرویس خاتم ویژه

هفت گردون خیال با بهره مندی از اساتید خبره و چیره‌دست این حوزه مهم مدعی ارائه آثار نفیس، اصیل و زیبای خاتم حاصل دست اساتید متبحر این حوزه است.
سرویس زیبایی شربت خوری به همراه سینی خاتم ارائه شده توسط هفت گردون از جمله محصولات بسیار زیبا و نفیس این شرکت بوده که برای متقاضیان محترم و علاقه‌مندان به این آثار فراهم گردیده است. هدایای خاتم کاری، میناکاری، فیروزه کوبی، نقره نما، ترمه، قلمکار، حکاکی مس و سفال و سرامیک این شرکت همگی در قالب‌های مختلف و متکثری چون بسته های اقتصادی، هدایای مناسبتی، هدایای تبلیغاتی و سازمانی، محصولات وی آی پی، هدایای مدیران، هدیه خاص و ویژه و فاخر جهت سهولت در خرید و همچنین اطمینان از خرید محصول برای متقاضیان محترم اعم از سازمانها و ارگان های بزرگ دولتی و خصوصی و یا اشخاص حقیقی فراهم گردیده است.

صنایع دستی اصفهان و صادرات

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.