10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > با صنایع دستی ایران هدیه لوکس بدهیم

با صنایع دستی ایران هدیه لوکس بدهیم

صنایع دستی ایران عرصه ای است شایسته برای انتخاب یک هدیه لوکس، چرا که وسعت دستاوردها و محصولات متنوع صنایع دستی ایران به گونه‌ ای است که هر سلیقه و گرایشی را پاسخگوست.
هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ارزشی، هدیه آنتیک، هدیه دوستانه، هدیه مدرن و بسیاری از عناوین دیگر.
زیرا زیرمجموعه ها و شاخه های متکثر و متنوع صنایع دستی ایران هر کدام بخشی از عناوین فوق را نمایندگی نموده و محصولات ویژه ای را عرضه می‌ نمایند.
سر شاخه هایی همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، میناکاری، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، سفال، سرامیک، شیشه و… وسعت بیکرانی از صدها عنوان محصول زیبا و کاربردی و در عین حال اصیل و ویژه را ایجاد کرده اند.
خاتم کاری در رأس هنرهای اصیل ایرانی با عرضه محصولات نفیس و لوکس گزینه بسیار شایسته ای برای انتخاب یک هدیه لوکس و خاص است. خوشبختانه امروزه سازمان ها و مؤسسات دولتی و خصوصی بسیاری از نیازمندی‌ های خود در حوزه هدیه سازمانی را از این عرصه انتخاب نموده و اهدا می نمایند، امری که بازرگانی هفت گردون خیال از پیشگامان آن بوده است و مورد اعتماد بسیاری از مؤسسات و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی در تهیه هدایای مورد نیازشان به ویژه در زمینه هدیه لوکس برای مدیریت عالی رتبه سازمانی.
از حوزه محصولات اصیل و ارزشمند میناکاری می توان به راحتی و البته به شایستگی هدایای لوکس و مورد پسند سلیقه های لوکس پسند را تهیه و انتخاب نمود.
صنایع دستی ایران به مثابه میراث ارزشمند ملی ما مستقیماً قدمی است و گامی است در راستای اشتغال زایی و کمک به چرخه رشد تولید ملی و رشد اقتصادی مبتنی بر اشتغال پایدار و درآمدهای غیرنفتی.

ست قندان خاتم کاری

هفت گردون خیال هدیه لوکس و صنایع دستی

بازرگانی هفت گردون خیال با پکیج های انحصاری، لوکس و خاص خود به استقبال سال نو رفته است. این پکیج های چند محصوله به ویژه با زمینه عرضه برای حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدایای تبلیغاتی، هدیه سازمانی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… انتخابی ارزشمند و شایسته خواهد بود تا سالی متفاوت را آغاز نمایید.
وبسایت جامع هفت گردون خیال عرضه کننده تمامی پیشنهادات ویژه صنایع دستی در قالب پکیج های وی آی پی بوده و از ابتدا تا انتهای مسیر، همراه شما متقاضیان گرامی هدایای لوکس و فاخر بوده و مشاوری امین، متعهد و پاسخگوست.

ست شیرنی خوری و گلدان و قندان بزرگ مس و پرداز

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.