11 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی چی خوبه

هدیه سازمانی چی خوبه

هرچه به روزهای پایانی سال و رسیدن به فصل بهار نزدیک تر می شویم، ضرورت هدیه سازمانی ویژه عید نوروز برای مؤسسات و ادارات بزرگ دولتی و خصوصی پررنگ تر و مهم تر می شود، چرا که سازمان‌ ها و ادارات گوناگون در پایان سال و به رسم یادبود هدیه ای به پرسنل تحت امر خود و یا مرتبطین اداری و سازمانی طرف همکاری خود اهدا می نمایند.
این هدیه سازمانی یک هدیه معمولی و صرفاً برای رفع مسئولیت و تعهد نمی باشد، بلکه در خود حامل پیامی است که این پیام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به عبارتی نیت و اهداف اولیه اهداکنندگان هدیه سازمان به اشخاص نهادها و یا رؤسای دوایر مختلف باید با اهدای هدیه ایجاد گردد، بنابراین هدیه سازمانی باید دارای وجاهت، هویت، شناسنامه و اصالت باشد.
عرصه مهم و اصیل صنایع دستی ایران چنین وجاهت و اصالتی را به شایستگی هرچه تمام تر در وجهه و پیشینه خود دارد، چرا که صنایع دستی ایران با تمام گستردگی و زیرمجموعه های رنگارنگش برخواسته از روح بلند فرهنگ و تمدن ارزش‌ های اصیل ملی و ایرانی ماست، شاخه‌ هایی همچون : خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، ترمه، قلمکار، قلمزنی، منبت، معرق، میناکاری، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، سفال، سرامیک، شیشه، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… همگی در عین زیبایی دارای اصالتی خاص بوده و بعضاً همپای تاریخ این سرزمین کهن کسال قدمت و پیشینه داشته و تا به امروز به حیات خود به سرزندگی و زیبایی ادامه داده و می دهند.
امروزه با کمال خرسندی بسیاری از سازمان ها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی نیازمندی‌ های خود در زمینه هدیه سازمانی را از بین محصولات متنوع و زیبایی این عرصه انتخاب نموده و بدین وسیله هم ادای دینی به این میراث ارزشمند ملی می‌نمایند و هم گامی در راه کمک به رشد اشتغال و رونق اقتصادی میهن برداشته اند.
بازرگانی هفت گردون خیال نیز بر خود می بالد که در این عرصه سالیان سال است که به فعالیت متعهدانه و در عین حال خلاقانه مشغول بوده و سهمی در حد توان و نیت خود در این عرصه داشته است.

خاتم کاری روی مس

هفت گردون خیال و ارائه ای متفاوت از هدیه سازمانی

این امر پیوسته در نگاه بلند مدت هفت گردون خیال حضوری پررنگ داشته است و آن این که خلاقیت و نوآوری را توأمان در کنار حفظ اصالت و اصول بنیادین صنایع دستی داشته باشد.
بر همین مبناست که با ارائه پکیج های ویژه، متفاوت و خلاقانه اقدام به ارائه هدیه سازمانی و همچنین هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدیه جدید، بسته های اقتصادی، محصولات وی‌ آی‌ پی، محصولات آنتیک و… نموده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال شما را با بیشمار پیشنهاد ویژه در تمامی زمینه های نامبرده آشنا ساخته و یاریگرتان در انتخاب مناسب ترین ها و شایسته ترین ها خواهد بود.

ست سنبلدان فیروزه کوبی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.