12 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی برای ادارات

هدیه سازمانی برای ادارات

تمامی سازمان‌ ها و ادارات دولتی و خصوصی در طی سال مراسمی را به مناسبت های گوناگون برگزار می نمایند، این مراسم دارای رسمیت و تشخص سازمانی خاص همان سازمان یا نهاد می باشد و یا ممکن است مراسمی عام و همگانی باشد، همچون اعیاد و مناسبت های ملی و مذهبی.
در هر دو حالت این گونه مراسم دارای رسمیت خاصی است که در پایان هدیه ای از طرف سازمان مربوط به شخص یا اشخاصی اهدا می شود، طبعاً این هدیه که از آن تحت عنوان هدیه سازمانی یاد می‌ شود، نیز باید متناسب با نیت و هدف اولیه برگزارکنندگان باشد تا به بهترین نتیجه ممکن از اهدای هدیه دست یافت.
هدیه سازمانی دارای ویژگی های خاصی است که برای انتخاب و تهیه آن قطعاً باید آن را مدنظر قرار داد و علاوه بر آن ویژگی ها و شاخصه های هدیه سازمانی حوزه انتخابی هدیه نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.
هدیه سازمانی چه ویژگی هایی دارد؟ اهم آن را می توان به شرح زیر خلاصه نمود :
هدیه سازمانی باید هدیه ای با اصالت، دارای تشخص و رسمیت، دارای پیشینه و اصالت معنوی و علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری باشد.
باید هدیه سازمانی کاربردی باشد و صرفاً هدیه ای دکوراتیو و تزئینی نباشد، چون مبنای انتخاب هدیه های زینتی و دکوراتیو عرفاً بر اساس سلائق افراد فرق می نماید و این امر حتماً باید مدنظر قرار گیرد. هدیه سازمانی معمولاً باید با ارسال کارت یا لوحی که در آن نام، سمت و یا محل خدمت شخص هدیه گیرنده همراه باشد که تا نتیجه و بازخوردی بهتر و مؤثرتر داشته باشد و ماندگارتر شود و از نکات بسیار مهم و کلیدی در اهدای هدیه سازمانی نوع پوشش و بسته‌ بندی آن است و باید حتماً در پوشش یا بسته بندی و جعبه مناسبی اهدا شود، اهدای هدیه فاقد بسته‌ بندی اصولی و وزین از ارزش معنوی هدیه کاسته و در حقیقت شأن و احترام هدیه گیرنده و همچنین هدیه دهنده را لحاظ نمی نماید.
با عنایت به نکات ذکر شده، انتخاب حوزه تهیه هدیه از مهم ترین بخش‌های این امر است که با اندکی تعمق به عرصه اصیل، زیبا، کاربردی و ارزشمند صنایع دستی ایران رهنمون می‌ شویم، عرصه ای گسترده با طیف وسیعی از هدایای مناسب به ویژه در حوزه هدیه سازمانی.
صنایع دستی ایران با شاخه های متنوعی همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، ترمه، قلمکار، قلمزنی، میناکاری، منبت، معرق، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… همواره از شایسته‌ ترین عرصه ها برای انتخاب یک هدیه سازمانی مناسب و کارآمد می باشد.

ست قندان خاتم کاری

بازرگانی هفت گردون خیال هدیه سازمانی ویژه ادارات

هفت گردون خیال با سال ها سابقه حضور در عرصه تولید و عرضه متفاوت محصولات و هدایای فاخر و نفیس صنایع دستی در تدارک ویژه برای سازمان ها، ارگان ها و مؤسسات مختلف دولتی و خصوصی جهت تهیه هدیه سازمانی، اقدام به طراحی و ساخت پکیج های متفاوت و انحصاری حاوی نفیس ترین محصولات و هدایای صنایع دستی خود از حوزه‌ های مختلف نموده است.
این پکیج ها دارای کاربردی شایسته به ویژه در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدیه مدیریت، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدایای خاص، هدیه جدید، هدیه ویژه و… بوده و مورد استقبال بسیاری از مؤسسات و نهادهای دولتی و خصوصی قرار گرفته است که اسامی بخش‌ هایی از ایشان در وبسایت جامع هفت گردون خیال به همراه تمامی پکیج های انحصاری پیشنهادی قرار داده شده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال همواره پاسخگویی متعهد و کوشا برای متقاضیان محترم بوده است و در خدمت شما می باشد.

خرید صنایع دستی برای هدیه شب یلدا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.