10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > با صنایع دستی ایران هدیه نفیس بدهیم

با صنایع دستی ایران هدیه نفیس بدهیم

صنایع دستی ایران به مثابه میراثی ارزشمند و فاخر با عرضه طیف گسترده ای از محصولات و هدایای گوناگون همواره عرصه ای شایسته برای انتخاب هدیه به ویژه هدیه نفیس بوده است.
زیرمجموعه های متنوع صنایع دستی ایران با عناوینی همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، ترمه، قلمکار، قلمزنی، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، میناکاری، منبت، معرق، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم دست بافت، قاب تابلو، زیورآلات مدرن یا سنتی دست ساز و… هر کدام طیف های مختلفی را از محصولات و هدایای نفیس حوزه‌ های گوناگون نمایندگی می نمایند.
از سوی دیگر نیز با عناوین متفاوتی در عرصه هدایای مورد نیاز خود روبرو می‌ باشیم، از جمله این عناوین هدیه نفیس می‌ باشد.
هدیه نفیس هدیه ای است که بیش از هر چیز دارا اصالت، پیشینه، هویت و شناسنامه دار است،
صرف بهای بالای یک هدیه بیانگر نفیس بودن و شکیل بودن آن نمی باشد، هدیه نفیس در ذات خود ارزشمند است و برگرفته از روح فرهنگ و هنر و ارزش های متعالی است.
بسیاری از سازمان ها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی به ویژه برای مراسم تودیع و معارفه مدیریت مجموعه‌ هایشان در جستجوی تهیه هدیه نفیس به ویژه از حوزه صنایع دستی ایران می باشند.
حوزه‌ هایی همچون خاتم کاری، فیروزه کوبی و میناکاری محصولات و هدایایی خاص را عرضه می نمایند که به شایستگی می‌توان عنوان هدیه نفیس را برای آن ها عنوان نمود.
با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و در پیش بودن عید باستانی نوروز این ضرورت نیز بیش از پیش به چشم می‌ آید، چرا که بسیاری برای هدایای نوروزی خود از عرصه صنایع دستی ایران دست به انتخاب می‌ زنند و این امر نیکو و شایسته را باید ارج نهاد چرا که علاوه بر حفظ، رشد و نگاهداری این میراث ملی این امر می‌ تواند گامی باشد در راستای کمک به رشد و ترقی صنایع دستی ایران، تولید داخلی و همچنین اشتغال زایی و رونق اشتغال.

از صنایع دستی اصفهان بیشتر بدانیم

هفت گردون خیال و هدیه نفیس

شرکت هفت گردون خیال با حضوری فعال و متعهدانه در عرصه تولید و عرضه بهینه محصولات فاخر و نفیس صنایع دستی با بهره‌ مندی از عنصر خلاقیت و ابتکار، اقدام به طراحی، ساخت و عرضه پکیج های انحصاری، متفاوت و جذاب از محصولات نفیس خود نموده است.
پکیج هایی که در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… دارای کاربرد بسیار و بازخوردی شایسته است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال عرضه کننده تمامی پیشنهادات فوق بوده و یاریگر شما در انتخاب هدیه نفیس در مناسبت‌ های گوناگون به ویژه عید باستانی نوروز است.

از صنایع دستی اصفهان بیشتر بدانیم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.