10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > تابلو کاشی میناکاری

تابلو کاشی میناکاری

هنر میناکاری هنری است برای آراستن، برای زیباتر ساختن محیط و فضا، هنری است متعالی که در هر وادی قدم نهاد، شاهد جلوه‌ای دوچندان می گردیم. هنرمندان میناکار از سفال خام و مس سرد و شیشه بی رنگ آثاری می‌آفریند، که ماندگار، انرژیک و زیبا و دوست داشتنی اند. هر کدام می‌تواند محیط اطراف خود را دگرگون نموده و فضا را دلنشین، صمیمی و جذاب می نماید.
زیرساخت های متفاوت محصولات میناکاری، دستاوردهای درخشان متفاوت را عرضه نموده اند.
در حوزه محصولات میناکاری روی مس، اصفهان شاهد تکثر بی‌نظیر بوده و همین گونه است حوزه محصولات میناکاری روی سفال لالجین همدان. محصولات میناکاری روی فلزات گران‌ بها نظیر طلا و نقره دنیایی از طرح و نقش را در برابر دیدگانمان به نمایش می‌گذارد و میناکاری روی شیشه ما را به عالمی دیگر، متعالی تر و ملکوتی رهنمون می سازد. حضور هنرمندان جوان، خلاق و جسور در این عرصه روحی تازه و انرژی بی‌پایانی را گویا بر این میراث ملی و دیرین دمیده است.
آثار صنایع دستی میناکاری هم دارای خصلت کاربردی در زندگی روزانه ما بوده و هم از وجه پررنگ زیبایی و دکوراتیو برخوردار می‌باشد. در عرصه محصولات میناکاری روی سفال ما شاهد طیف وسیع و متکثری از انواع محصولات متفاوت می باشیم، که هر کدام حرفی برای گفتن و مجالی برای اقناع روحی در اختیار آدمی قرار می دهد، که از جمله آن می توان به قاف تابلوهای کاشی سفال با نقوش بسیار زیبای هندسی، اسلیمی، ختایی، گل و مرغ و نقاشی خط اشاره نمود.
این قاب تابلو ها در ابعاد و اشکال متنوعی طراحی و عرضه گردیده اند. بیشتر این قاب تابلوها جنبه زینتی و به عنوان دیوارکوب مورد استفاده قرار می گیرند، لیکن در بعضی نمونه های آن به عنوان جا کلیدی نیز می‌توانیم آثاری را بیابیم. این قاب تابلوها جلوه ای بی نظیر به دیوار بخشیده و دیوار بی روح را روحی زیبا و متعالی می بخشد.

ست بشقاب و گلدان میناکاری

هدایای میناکاری هفت گردون خیال

شرکت بازرگانی هفت گردون خیال با عرضه مجموعه ویژه از هدایای میناکاری و همچنین هدایایی انحصاری و جذابی از مجموعه محصولات صنایع دستی خود از شاخه‌های خاتم کاری، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، ترمه، قلمکار و… تحت عناوین : بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای اداری، هدیه جدید، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدایای فاخر و… طیف گسترده و متنوعی از هدایا را در برابر دیدگان متقاضیان محترم و علاقمندان قرار داده است.

با مراجعه به وبسایت جامع هفت گردون خیال ضمن مشاهده تمامی پکیج های ارائه شده و نیز هدایای انفرادی، می توانید تجربه شیرینی از خریدی متفاوت، به صرفه، جذاب و امن را برای خود و مجموعه محترمتان رقم بزنید.

ست گلدان میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.