07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > جای یک بازار متمرکز صنایع دستی در تهران خالی است

جای یک بازار متمرکز صنایع دستی در تهران خالی است

آقای دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور در کارخانه جهان کریستال از بخش‌های مختلف این واحد تولیدی دیدار کرد.
ایشان عصر شنبه ۱۰ خرداد ۹۹ در شهرک صنعتی شمس آباد از کارخانه جهان کریستال دیدار کرد و مراحل تولیدات این واحد تولیدی را از نزدیک مشاهده نمود.
به گزارش خبرگزاری میراث آریا ایشان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه با مدیر عامل، کارشناسان، تکنسین ها و کارگران بخش های مختلف این کارخانه دیدار و گفتگو کرد. سالن های تولید، تراش، دکور، تزیین، بسته بندی و سند پلاست بخش هایی بود که دکتر مونسان از آن بازدید به عمل آورد، و ضمن گفتگو با پرسنل این کارخانه در حمایت از کالای ایرانی در سال جهش تولید تاکید نمود. تقویت حمایت از کالای ایرانی را نیز بیان نموده و در جلسه ای مشترک با مدیرعامل این کارخانه راهکارهای توسعه فروش و صادرات صنایع دستی ایران از جمله کریستال را بررسی کردند.
مونسان با بیان اینکه در نگاه ما صنایع دستی به عنوان یک هدیه شناخته می‌شود و این در فرهنگ جامعه ما است که باید این فرهنگ بیش از پیش تقویت شود. ایشان توصیه نمودند که واحدهای تولیدی صنایع دستی جهت افزایش بازار و مارکتینگ خود باید بر قیمت‌ها کنترل و نظارت داشته باشد، امری که در صورت عدم توجه به آن باعث محدود شدن مارکتینگ و نیز کاهش سهم کالای تولیدی در بازار و همچنین صادرات آن را دامن خواهد زد. مونسان ضمن تاکید بر معرفی صنایع دستی ایران بیش از پیش به گردشگران داخلی و خارجی اعلام نمود جای یک بازار متمرکز صنایع دستی در شهرهای مختلف و از جمله تهران خالی است که با ایجاد این بازار زمینه رشد و رونق فروش محصولات صنایع دستی به گردشگران داخلی و خارجی فراهم خواهد گشت. ایشان حمایت از کالاهای صنایع دستی ایران که دارای اصالت است را به نوعی حمایت از هویت به شمار آوردند. در این دیدار آقای فراهانی مدیر عامل جهان کریستال نیز در زمینه سیر تولید محصولات این کارخانه توضیحاتی را به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارائه نمودند. در این دیدار معاون صنایع دستی کشور و تعدادی دیگر از معاونان و مدیران کل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی وزیر میراث را همراهی کردند.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.