10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > از حوزه میناکاری هدیه سازمانی چه مناسب است

از حوزه میناکاری هدیه سازمانی چه مناسب است

صنایع دستی ایران مجموعه ای متنوع و گسترده از انواع محصولات و هدایای ویژه است که برای بسیاری از حوزه‌ها و عرصه ها به ویژه هدیه سازمانی دارای پیشنهادات متنوع و خاصی است. هدیه سازمانی ویژگی‌ های خاص خود را دارد که هنگام تهیه باید بدان واقف بود و در نظر گرفت، تا بتوان به نتیجه مطلوب و دلخواه دست یافت که مهم ترین آن تشخص و اصالت هدیه می باشد، چرا که هدیه سازمانی می بایست حاوی نوعی رسمیت و وجاهت باشد، این ویژگی ها از بارزترین خصوصیات محصولات و هدایای صنایع دستی ایران است.
چرا که صنایع دستی ایران با اصالتی دیرین و جذابیتی ویژه میشه می‌ تواند عرصه مناسبی برای انتخاب هدیه سازمانی باشد.
زیرمجموعه های متنوع صنایع دستی ایران همچون : خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، میناکاری، حکاکی مس، حکاکی چوب، الماس تراش، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… گزینه‌ های شایسته را در عرصه هدیه سازمانی پیش روی نهادها و مؤسسات و ادارات بزرگ دولتی و خصوصی عرضه نموده اند که انتخاب هر کدام از آنان می‌ تواند بازخوردی مناسب در اذهان مخاطبین بر جای گذارد.
یکی از شاخه های اصیل و زیبای صنایع دستی ایران حوزه میناکاری است، با طیف وسیعی از دستاوردهای درخشان.
از شاخه‌ میناکاری صنایع دستی ایران که شامل محصولات کاربردی و یا دکوراتیو است می‌ توان انتخاب‌ های شایسته‌ ای را به عنوان هدیه سازمانی در پیش داشت.
قاب های نفیس ترکیبی میناکاری و خاتم، میناکاری و نگارگری یکی از گزینه های جذاب این شاخه به عنوان هدیه سازمانی است.
علاوه بر آن می‌ توان از نمونه‌ های محصولاتی همچون سنگاب، میناکاری و یا شکلات خوری های نفیس میناکاری نیز نام برد که از جذابیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشند.

شاخصه های میناکاری

هفت گردون خیال و هدایای سازمانی میناکاری

بازرگانی هفت گردون خیال در ادامه مشی مبدعانه و خلاقانه خود در حوزه تولید و به ویژه عرضه متفاوت هدایای خود با خلق پکیج هایی جذاب و منحصر به فرد متشکل از محصولاتی خاص از صنایع دستی از حوزه میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی و… به همراه محصولاتی مکمل از حوزه‌ های متفاوتی همچون : محصولات الکترونیک، سررسید، تقویم، کتب نفیس و… به همراه بسته‌ بندی‌ های وزین و شکیل گامی مهم در این راستا برداشته و مؤسسات و ادارات مختلف دولتی و خصوصی را جهت تهیه مناسب ترین هدیه سازمانی یاری می نماید.
این پکیج های اختصاصی در زمینه های دیگری همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدیه جدید و… نیز دارای کاربرد بوده و بازخوردی ویژه داشته اند.
وبسایت جامع هفت گردون خیال عرضه کننده تمامی پیشنهادات فوق جهت رؤیت، مشاهده و انتخاب متقاضیان محترم بوده و از ابتدا تا انتها مشاوری امین، پاسخگو و متعهد برای شما می باشد.

صنایع دستی اصفهان عرضه‌ کننده هدیه شب یلدا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.