13 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی بشقاب خاتم

هدیه سازمانی بشقاب خاتم

با نزدیک شدن به ایام آغاز سال نو و عید نوروز شاهد جنب و جوشی مضاعف در سطح جامعه می باشیم که ناشی از تدارک لازم برای این آیین دیرپای ملی است.
عید باستانی و ملی و پر معنا و مفهوم. این جنبش نه تنها در سطح خانواده بلکه در سطحی وسیع تر در اجتماع به ویژه ادارات، سازمان ها و مؤسسات دولتی و خصوصی نیز بازتابی خاص دارد، چرا که مرسوم است سازمان ها در پایان سال به رسم نکوداشت این سنت دیرپا هدایایی را به پرسنل خود تقدیم داشته و مقدم بهار و نوروز و سال نو را گرامی می دارند.
خوشبختانه امروزه شاهد گرایش روز افزون در سطح جامعه نسبت به محصولات نفیس و زیبای صنایع‌ دستی ایران هستیم و بسیاری از سازمان‌ ها و نهادها هدیه سازمانی خود را از میان هدایای اصیل و زیبای صنایع دستی ایران تهیه و تقدیم می نمایند.
صنایع دستی ایران با تنوع و کثرت ویژه در سر شاخه ها و محصولات ارائه شده زمینه بسیار مناسبی را برای پوشش تمامی سلیقه ها و علائق آحاد افراد جامعه فراهم آورده است. شاخه‌ هایی همچون : خاتم کاری، نقره، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، میناکاری، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب و…
از میان شاخه های متنوع صنایع دستی ایران شاخه خاتم‌ کاری یقیناً یکی از اصیل‌ ترین و همچنین پرمحصول ترین شاخه های آن است.
خاتم کاری هنری اصیل و دیرین با شهرت جهانی و بین‌ المللی است که سرآمد آن خاتم زیبای شیراز می باشد با ظرافت و نقوشی بی‌نظیر و چشم‌ نواز. محصولات زیبای خاتم در بسیاری از حوزه‌ های گوناگون به عرصه تولید رسیده است، یکی از زیباترین محصولات خاتم در حوزه ادوات و تجهیزات مورد مصرف روزانه بشقاب‌های خاتم است که به زیبایی هرچه تمام تر طراحی و تولید می گردند و علاوه بر مصرف به عنوان وسیله‌ ای برای پذیرایی دارای جنبه دکوراتیو ویژه بوده و دیوارکوبی بی نظیر است.
این بشقاب ها از مناسب ترین گزینه ها به عنوان هدیه سازمانی می باشد در مناسبت‌ های مختلف به ویژه هدایای نوروزی.

خاتم کاری روی مس، شاخصه صنایع دستی

هفت گردون خیال و هدایای خاتم کاری برای هدیه سازمانی

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای تدارک ویژه برای نهادها، سازمان ها و مؤسسات مختلف جهت هدیه سازمانی با تلفیقی از محصولات صنایع دستی وزین خود و محصولات مکمل و کاربردی موفق به خلق پکیج هایی متفاوت، انحصاری و ویژه گردیده است.
این پکیج ها در بسته‌ بندی‌ های شکیل و مستحکمی عرضه گردیده اند که زیبایی اثر را دو چندان نموده است.
هدایای ارائه شده هفت گردون در حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای مناسبتی و… بسیار مناسب و مطلوب بوده و رافع نیاز است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال در بردارنده تمامی پیشنهادات تدارک دیده شده آمادگی پاسخگویی، مشاوره و عرضه در زمینه هدایای مورد نیازتان در مناسبت‌ های مختلف می باشد.

ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.