08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > فلش مموری خاتم کاری

فلش مموری خاتم کاری

محصولات متنوع و زیبای خاتم کاری به عنوان هنر-صنعتی اصیل و ماندگار همیشه به عنوان گزینه‌ اول دوستداران هدایای صنایع دستی مطرح بوده است. هدایای خاتم‌ کاری دارای تکثری چشمگیر بوده و طیف وسیعی از محصولات را در حوزه های گوناگون از جمله لوازم و تجهیزات خانگی، تجهیزات مدیریتی و اداری، ادوات سرگرمی و ورزشی، ادوات فرهنگی، ارزشی و معنوی، ادوات تزیینی و حتی در حوزه معماری و معماری داخلی پوشش می‌دهد. محصولات مس و خاتم و چوب و خاتم، فلزات گرانبها چون طلا نقره و خاتم از زیرمجموعه‌ های این هنر-صنعت اصیل ایرانی است.
خاتم زیبای ایرانی با ظرافت مثال‌ زدنی در نقش و طرح و ساخت استادانه و نگاهی هنرمندانه طراحی و عرضه گردیده اند و البته سرآمد خاتم ایران در دستان هنرمند استادکاران شهر فرهنگ و هنر و ادب شیراز شکل می‌گیرند که به شهرتی فراسوی مرزهای این سرزمین نیز دست یافته اند و بسیاری از گردشگران خارجی به عنوان سوغات سفر از میان محصولات زیبای خاتم دست به انتخاب و خرید میزنند. همچنین ادارات، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی همیشه در انتخاب هدایای مورد نیازشان در مناسبت های ویژه بالاخص هدایای نوروزی خود نگاهی ویژه به محصولات خاتم کاری داشته و انتخاب اولشان از هدایای خاتم کاری بوده و می باشد. از حوزه محصولات اداری و مدیریتی که شامل انواع ست های مدیریتی رومیزی متشکل از جاقلمی و یا قلمدان خاتم، پایه پرچم، جای تقویم لوگو و سررسید، جای دستمال کاغذی، خودکار و خودنویس خاتم و جاکارتی خاتم و جای قاب عکس می باشد، محصولی را که در نظر گرفته‌ ایم فلش مموری طرح خودکار خاتم است. این فلش مموری ها که امروزه به عنوان یکی از ابزار پرکاربرد روزانه به ویژه در مراودات اداری است، می‌تواند به عنوان مکملی در ست های مدیریتی باشد و مجموعه آن هدیه ارزنده و زیبایی جهت مدیران مجموعه‌ ها در مناسبت ها می باشد.

ست هدیه سنبلدان خاتم

هفت گردون خیال خاتم‌ کاری و هدایای آن

همچون نگاه عمومی دوستداران صنایع دستی ایران، مجموعه هفت گردون خیال نیز با نگاهی ویژه به هنر-صنعت اصیل خاتم کاری می نگرد و توانسته است به مدد استادکاران خلاق و مبرز خود مجموعه ای متنوع و شکیل از هدایای خاتم کاری را فراهم نموده و از آن در چیدمان های متنوع پکیج های انحصاری خود بهره ببرد.
پکیج هایی که خوشبختانه با استقبال شایان توجهی از سوی مخاطبان عام و خاص نهادها، ارگان‌ ها و سازمان‌ های دولتی و خصوصی روبرو گردیده است. هدایایی خاص تحت عناوینی : چون بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، هدایای تبلیغاتی، محصولات آنتیک، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای اداری، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… وبسایت جامع هفت گردون خیال با کلکسیونی جذاب و دیدنی از این هدایای فاخر در خدمت علاقمندان گرامی و متقاضیان محترم می باشد.

ست گلدان و قندان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.