10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی ایران و اصفهان هدیه خاص ویژه عید

صنایع دستی ایران و اصفهان هدیه خاص ویژه عید

عید نوروز در راه است، صنایع دستی ایران و اصفهان در تکاپوی تولید و ادارات و سازمان ها درصدد تهیه هدیه سازمانی.
سه عاملی که پیوستگی و ارتباطی نانوشته را رقم زده اند.
عید نوروز با رسوم و آیین های ویژه زیبا و متناسب با تغییر فصل و رویش جوانه‌ ها و طراوت و خرمی بهار، صنایع دستی ایران و اصفهان در تکاپوی همگامی با این جنب و جوش و نوزایی و ارائه محصولات و هدایایی ویژه برای این آیین ملی و باستانی و سازمان‌ ها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی درصدد انتخاب و تهیه هدایای مورد نیازشان را تحت عنوان هدیه سازمانی برای پرسنل و یا اسپانسرها و همکاران و مرتبطین خود از سازمان‌ های دیگر جهت عید نوروز.
صنایع دستی ایران و اصفهان به پشتوانه اصالت، جذابیت، گستردگی و تنوع زیرساخت‌ ها، شاخه ها و محصولات آن همیشه در مناسبت های مختلف به ویژه عید نوروز محل مراجعه عمومی آحاد جامعه، طبقات و سازمان‌ های مختلف جهت تهیه هدایای اصیل و زیبا بوده است.
تنوع محصولات صنایع دستی ایران و اصفهان به گونه ای است که می‌ توانند پوشش دهنده نیاز تمامی گرایشات و سلیقه‌ های متفاوت جامعه باشد، به ویژه در حوزه نیاز سازمان ها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی، صنایع دستی ایران و اصفهان همیشه حرفی تازه برای گفتن دارد.
زیرساخت ها و شاخه های متنوع صنایع دستی همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، میناکاری، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… دارای هدایا و محصولات شاخص متناسب با عید نوروز هستند که می توان از میان آنان انتخابی شایسته به عمل آورد، به عنوان نمونه شاخه میناکاری از حوزه صنایع دستی ایران و اصفهان با زیرساخت هایی متکثر همچون : میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب دارای اصالتی ویژه و قدمتی دیرین است.
نقوش زیبایی میناکاری دارای سمبل هایی از طبیعت زیبا بوده همچون گل و مرغ. محصولات میناکاری از گزینه های بسیار مناسب هدایای ویژه نوروز است به ویژه به عنوان هدیه سازمانی دارای بازخورد بسیار مناسبی می باشد، کما اینکه بسیاری از سازمان‌ ها نیز هدایایی مورد نیاز نوروزی خود را از این حوزه انتخاب می نمایند.

خرید صنایع دستی اقتصادی و جذاب

هفت گردون خیال و هدایای ویژه از حوزه های مختلف صنایع دستی

بازرگانی هفت گردون خیال با حضوری چندین ساله در عرصه تولید و عرضه صنایع‌ دستی ایران، همواره در ایام اعیاد و مناسبت های مختلف تدارک ویژه و خاصی را به انجام می رساند.
امسال نیز هفت گردون خیال با طراحی و خلق پکیج های انحصاری و خاص محصولات فاخر و نفیس خود از حوزه‌های مختلف صنایع دستی به استقبال سال نو رفته است.
پکیج های هفت گردون خیال در راستای رفع نیاز حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای تبلیغاتی، هدیه سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… بوده و زیبایی عید را دو چندان می‌نماید.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با عرضه تمامی پکیج های تدارک دیده شده، شما را در انتخاب مناسب ترین ها و بهترین ها راهنمایی نموده و از ابتدای حضور تا انتهای دریافت پکیج های مورد نظرتان به شما پاسخگو و متعهد خواهد بود.

خرید صنایع دستی از کجا و چگونه؟

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.