08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > نیم ست میناکاری روی نقره

نیم ست میناکاری روی نقره

صنایع دستی ایران حوزه رو به گسترش و رو به جلو و افق‌های روشن است. در حقیقت عرصه‌ای است که می‌توان در آن شاهد رشد و گسترش و بروز خلاقیت ها و نوآوری ها حتی با کمترین سرمایه و هزینه بود. و در عوض شاهد ارزش افزوده به مراتب بیش از میزان سرمایه گذاری و نسبت آن بود. این امر خود به مثابه عاملی انگیزه بخش برای هنرمندان به ویژه جوانان پرشور و خلاقی است که در ابتدای راه زندگی ایستاده‌اند و سرشار از نشاط، خلاقیت و انرژی می باشند و چقدر زیبا و به جا و شایسته است که با هدایت و حمایت مسئولین ذیربط این شکوفایی و خلاقیت ها و انرژی ها و پتانسیل های بالقوه در مسیر صحیح، اصولی و سازنده ای در عرصه صنایع دستی ایران به کار گرفته شود تا از این راه هم شاهد رشد و گسترش و شکوفایی و به روز رسانی صنایع دستی ایران و سایر عرصه‌های هنری و فرهنگی بوده و هم این که کمک شایانی به امر اشتغال و رونق و گردش بهتر این چرخ بکنیم. چه اینکه صنایع دستی ایران با وجود شاخه‌های مختلف و متنوعی که دارد و نزدیک به ۶۰۰ عنوان آن تا به امروز به ثبت ملی رسیده است می توانند تمامی سلایق، علایق، سطوح و طبقات مختلف جامعه را پوشش دهد. صنایعی چون خاتم کاری، فیروزه‌کوبی، میناکاری روی فلز، مس، طلا، نقره، شیشه و مس، مس و پرداز، گلیم و گبه و جاجیم و فرش، نقره نما، معرق، منبت، سفالگری، شیشه و سرامیک همگی دارای پتانسیل و ظرفیتی است که می تواند هزاران نفر، هزاران فکر و هزاران ایده را پوشش دهد کما اینکه شاهد می باشیم به عنوان مثال در حوزه میناکاری که عموماً روی مس صورت می پذیرفت و می پذیرد شاهد اجرای ایده هایی نو و خلاقانه در حوزه زیورآلات می‌باشیم. میناکاری روی طلا و نقره و علاوه بر آن میناکاری روی شیشه و مس. هم اکنون در این راستا شاهد محصولات فوق العاده زیبا، اصیل، جذاب و متفاوتی هستیم که خوشبختانه باید گفت که این اتفاق مبارک به ویژه در میان قشر جوان و نوجوان به چشم می‌خورد و این قشر از جامعه رفته رفته با حضور موفق و چشمگیر در این عرصه، نویدبخش روزهای بهتر برای صنایع دستی ایران هستند.

هفت گردون خیال و میناکاری روی طلا، شیشه، نقزه و مس

هفت گردون خیال همیشه مشوق و مبدع خلاقیت و نوآوری در حوزه صنایع دستی ایران بوده است. محصولات هفت گردون عموماً با زیرساخت مس و در حوزه ظروف و لوازم منزل و تزئینی و دکوراتیو داخلی بوده است و هفت گردون تاکنون در حوزه میناکاری روی طلا و نقره و زیورآلات میناکاری ورود نداشته است و بر اساس اهداف و انگیزه‌های خود قطعاً با برنامه‌ریزی و نگاهی به چشم انداز روبرو، درک ضرورت ها، بایدها و نبایدها، نیاز جامعه و بازار هدف، وارد حوزه زیورآلات میناکاری روی طلا و نقره خواهد گردید و صد البته در این راه دست همکاری صمیمانه و گرم هنرمندان این عرصه را به گرمی و شوق می فشارد. همچنین هفت گردون خیال در سایر حوزه‌ها و شاخه‌های صنایع دستی ایران از جمله خاتم کاری، فیروزه کوبی، مس و پرداز، گلیم، گبه، فرش، سفال، سرامیک، قلمکار، ترمه، قلمزنی، حکاکی مس، معرق و منبت نیز آماده پذیرش و دریافت پیشنهادات هنرمندان و دوستداران و عزیزان می باشد.
پکیج های خلاقانه و متفاوت هفت گردون شامل بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، هدایای مناسبتی، هدایای میناکاری، هدایای تبلیغاتی و سازمانی، محصولات وی آی پی، هدیه خاص و ویژه جایگاه مناسب و شایسته ای جهت بروز خلاقیت ها و ایده های نوین است.

ست ساعت خاتم میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.