13 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه اداری از محصولات صنایع دستی

هدیه اداری از محصولات صنایع دستی

عرصه متکثر و پر محصول صنایع دستی ایران، گزینه بسیار مناسبی جهت انتخاب یک هدیه اداری مناسب و ارزشمند می باشد. هدیه ای که بتواند اهداف و نیات اولیه اهداکنندگان هدیه را برآورده سازد، مثمرثمر و نتیجه‌ بخش باشد. چه این که اهداف اولیه در اهدای هدایایی اداری و نیل به آن بسیار حائز اهمیت می‌باشد. هدیه اداری با انگیزه های گوناگونی تهیه و اقدام شود که به چند نمونه آن اشاره می‌رود.
۱) مراسم تقدیر و تشکر از کارمندان نمونه و یا مدیریت نمونه یک مجموعه اداری
۲) مراسم تودیع و معارفه مدیریت یک مجموعه اداری که به عنوان تشکر به مدیریت قبلی هدیه ای اهدا می‌شود و یا در خیر مقدم از مدیریت جدید هدیه ای اهدا می‌ شود.
۳) جشن بازنشستگی برای پرسنل بازنشسته شده
۴) سالگرد تأسیس و شروع به فعالیت یک مجموعه سازمانی
۵) مراسم عقد قرارداد همکاری با یک مجموعه طرف همکاری دیگر
۶) ارسال هدیه برای یک مجموعه اداری و سازمانی دیگر جهت معرفی خود و یا خدمات و فعالیت های مجموعه تحت امر خود به سازمان‌های دیگر
۷) مناسبت های مهم همگانی و عام همچون اعیاد ملی و مذهبی، عید نوروز، عید فطر، شب یلدا و…
از بارزترین ویژگی های یک هدیه اداری شکیل بودن و وزین بودن آن است، همچنین است دارای هویت، اصالت و شناسنامه‌ دار بودن هدیه انتخابی، هدیه اداری ارجح است که از محصولات ساخت داخل باشد تا به واسطه آن تولید داخل و چرخ صنایع داخلی و ملی به رونق و شکوفایی شایسته تر برسد و همچنین زمینه‌ ای باشد برای اشتغال‌ زایی بیشتر در سطح ملی و بسیاری از عوامل و شرایط دیگر. صنایع دستی ایران به واسطه تکثر زیرمجموعه های آن همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال، سرامیک، شیشه، فرش و گلیم و تابلو فرش دست بافت، حکاکی مس، حکاکی چوب و… دارای گزینه های ویژه و فوق العاده جهت تهیه مناسب ترین هدیه اداری، سازمانی و مدیریتی است.
به عنوان نمونه در حوزه خاتم کاری عرضه انواع ست های مدیریتی نفیس شامل قلمدان، جای کارت، خودکار و خودنویس خاتم، جعبه لوازم التحریر، جای تقویم و سررسید، پایه پرچم و لوگو هدیه ارزنده ای از حوزه صنایع دستی ایران است که در زمینه هدیه اداری بسیار شایسته و مناسب می باشد.

خرید صنایع دستی از کجا و چگونه؟

هفت گردون خیال هدایای اداری و پیشنهادات خاص

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای تأمین هدایای مورد نیاز سازمان ها، ادارات و مؤسسات گوناگون دولتی و خصوصی از عرضه صنایع‌ دستی فاخر و نفیس، با بهره‌مندی از حضور استادکاران ماهر از شاخه‌ های مختلف طرف همکار با مجموعه خود و نیز به کارگیری عنصر خلاقیت و ابداع چه در زمینه تولید و چه در زمینه عرضه شکیل و شایسته موفق گردیده است طرف همکاری بسیاری از نهادها و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی گردیده و هدایای مورد نیازشان را در مناسبت‌ های مختلف تأمین نماید که اسامی بخشی از ایشان در وبسایت جامع هفت گردون خیال جهت اطلاع و آگاهی بازدید کنندگان وبسایت هفت گردون درج گردیده است. پکیج های انحصاری و چند محصوله هفت گردون پاسخگوی نیاز مخاطبین و متقاضیان محترم در عرصه‌ هایی همچون هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه جدید و هدیه ویژه بوده و نیازهای ایشان را به وجهی شایسته برآورده می سازد.
وبسایت هفت گردون خیال عرصه ای است متنوع برای انتخاب یک هدیه اداری شایسته.

ست شیرینی خوری مس و پرداز

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.