11 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > یلدای شگفت انگیز با هدیه ویژه

یلدای شگفت انگیز با هدیه ویژه

یلدای امسال با توجه به شیوع کوئید ۱۹ را متفاوت از هر سال برگزار می‌کنیم و با امید به جامعه‌ ای سلامت، شاد، پر رونق و رفاه، امسال در خانه می مانیم و هدیه ویژه این شب را به شیوه‌ های امن و سلامت تهیه و اهدا می نماییم.
خوشبختانه گسترش شبکه‌ های اینترنتی عرضه کالا و خدمات به دایره محصولات صنایع دستی ایران نیز گسترش یافته و وبسایت های اینترنتی فروش صنایع دستی تمهیدات ویژه‌ ای را متناسب با این ایام اندیشیده و به کار بسته اند، لیکن خریداران محترم می بایست دقت و توجه کافی مبذول داشته و از وبسایت های معتبر، دارای شناسنامه و هویت، پاسخگو و فعال در این عرصه ارزشمند خرید نمایند، تا با اطمینان از محصول خریداری شده به استقبال یلدایی شگفت انگیز و متفاوت با هدیه ویژه بروند.
عرصه صنایع دستی ایران با عنایت به کثرت و تعدد سرشاخه های متنوعی همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقرهط میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، حکاکی مس، حکاکی چوب، ترمه، قلمکار، قلم زنی، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات سنتی میناکاری روی طلا و میناکاری روی نقره و بسیاری از عناوین دیگر دارای پیشنهادات ویژه ای به عنوان هدیه ویژه به مناسبت این شب ملی بوده و می تواند این شب را به شبی خاطره ساز و شیرین تبدیل نماید، خصوصاً دو حوزه پر محصول و جذاب خاتم کاری و میناکاری می‌ تواند گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب هدیه ویژه باشد، چرا که به عنوان نمونه در شاخه خاتم کاری ما شاهد تنوع بی نظیری از هدایای ویژه و نفیسی در حوزه‌ هایی همچون تجهیزات و لوازم خانگی، ادوات و محصولات اداری، محصولات فرهنگی و معنوی، محصولات سرگرمی و ورزشی، محصولات مرتبط با حوزه معماری داخلی و خارجی و نیز محصولات دکوراتیو و تزئینی می باشیم.
همچنین است حوزه پر محصول و جذاب میناکاری با زیرساخت های متفاوت و متنوعی که در این حوزه نیز ما شاهد عرضه بسیاری از هدایای نفیس و ویژه می باشیم.

خرید صنایع دستی برای هدایای اداری

هفت گردون خیال و ارائه هدیه ویژه

بازرگانی هفت گردون خیابان در نیل به اهداف بلندمدت و متفاوت خود در عرصه صنایع دستی فاخر و نفیس با اقدامی مبدعانه و خلاقانه با بهره‌مندی از حضور ارزشمند اساتید متبحر خاتم کار، میناکار و… مبادرت به طراحی و ساخت پکیج های چند محصوله و جذاب نموده است.
پکیج های انحصاری هفت گردون خیال با هدف برآوردن نیاز متقاضیان محترم در زمینه‌ هایی همچون هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه مدیریت، هدیه اداری، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه جدید و هدیه ویژه طراحی و ساخته گردیده اند.
همچنین است بسته بندی های متفاوت و خاص هدایای فوق در جعبه های لوکس و زیبا که ارزش و اعتبار هدیه را بسیار افزوده و آن را جذاب تر و مطلوب تر نموده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال در بردارنده‌ تمامی پیشنهادات متنوع هفت گردون بوده و آماده ارائه خدمات مطلوب و مورد نیازتان در زمینه تهیه هدایای فاخر و نفیس صنایع‌ دستی در زمینه های نامبرده می باشد.

خرید صنایع دستی اقتصادی و جذاب

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.