10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه خاص از محصولات صنایع دستی

هدیه خاص از محصولات صنایع دستی

فیروزه کوبی یکی از بهترین گزینه های موجود از حوزه صنایع دستی ایران برای هدیه خاص است. چرا که فیروزه کوبی علاوه بر زیبایی و جذابیت فوق العاده آن چه به لحاظ ساخت و به ویژه به لحاظ رنگ آمیزی فوق العاده فیروزه‌ای آن و چه به واسطه استفاده از سنگ های زیبای فیروزه اصیل نیشابور خراسان که شهرتی عالمگیر دارد، نیز جزء صنایع‌ دستی فاخر و نفیس بوده و برای انتخاب هدیه به ویژه هدیه خاص گزینه بسیار مطلوب و خاص می باشد.
زادگاه فیروز کوبی خراسان است. به واسطه وجود فراوان معادن سنگ‌ های فیروزه اما این هنر-صنعت در خراسان نماند و همانند بسیاری از هنرهای سنتی و دستی زیبای ایرانی به اصفهان کوچ کرد و در این شهر رشد و نمو یافت و به فراسوی مرزهای میهن عزیزمان نیز راه یافت.
در سطح روابط خانوادگی، اجتماعی و اداری همیشه افرادی حضور دارند که از ایشان به عنوان شخصی خاص می‌توان نام برد. خاص بودن در عرصه‌ های مختلف نمودهای متفاوت دارد، هم در زندگی فردی ما هم در زندگی اجتماعی ما همیشه افراد خاص حضور دارند که در مناسبت‌ های مختلف و ضرورت اهدای هدیه به ایشان می بایست ملاحظاتی را در نظر گرفت و به عبارتی ویژگی‌ های هدیه خاص را لحاظ کرد.
تمامی حوزه های صنایع دستی ایران همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، فیروزه‌ کوبی، منبت، معرق، فرش و گلیم دست بافت، سفال، سرامیک و شیشه و… دارای هدایای خاص هستند، اما در این میان فیروزه کوبی حسابی ویژه دارد. چرا که به واسطه سنگ‌ های فیروزه اصل نیشابور، ما شاهد محصولی بسیار خاص، فاخر و نفیس می باشیم.
یکی از پر کاربردترین محصولات زیبای فیروزه کوبی گلدان های فیروزه کوب می باشد، که در انواع ابعاد و اشکال متفاوت و زیبا طراحی و عرضه گردیده اند. این گلدان های شکیل خود به تنهایی نیز به عنوان محصولی دکوراتیو و تزئینی دارای کاربرد و جذابیت فوق العاده بوده و يقيناً در هر فضا و مکانی خوش می‌درخشد و جلوه خاصی دارد.
این محصول در کنار سایر محصولات فیروزه کوبی مرتبط با آن می‌تواند به عنوان هدیه خاص، تمامی نیات و اهداف اولیه شما را به عنوان اهدای هدیه خاص برآورده سازد و نقشی ماندگار در اذهان برجای گذارد.

ست شربت خوری مینیاتوری

هفت گردون خیال، فیروزه کوبی و هدیه خاص

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای ایفای نقش خود در زمینه تولید و عرضه هدایای نفیس، فاخر و خاص از حوزه شاخه های مختلف صنایع دستی از جمله فیروزه کوبی موفق گردید است مجموعه‌ ای از از پکیج های متنوع، جذاب و انحصاری خود را در قالب هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدیه جدید و هدیه خاص را در وبسایت خود ارائه نماید.
وبسایت جامع هفت گردون خیال شما را با مجموعه ای زیبا و متفاوت در عرصه صنایع دستی ایران آشنا می‌ سازد.

صنایع دستی ویژگی ها و نیازها

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.