10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه لوکس ویژه نوروز و سال جدید

هدیه لوکس ویژه نوروز و سال جدید

چیزی به پایان سال و آمدن بهار و سال نو نمانده است و باید برای استقبال از سال جدید مهیا شویم. عید نوروز فصل نو شدن هاست و زایش دوباره خرمی و طراوت و در این راستا تدارک لازم برای این عید از هم‌ اکنون ضروری است.
از نقاط بسیار مهم آیین های نوروزی رسم زیبایی پیشکش هدیه به خانواده، دوستان و همکاران است. هدایای نوروزی با توجه به انگیزه‌ های متفاوت می تواند بسیار متنوع باشد، عده ای هدیه های فانتزی را می‌ پسندند، بخشی دیگر هدیه شخصی، برخی کالاهای فرهنگی و شماری نیز هدیه لوکس را ترجیح می دهند.
انتخاب هدیه لوکس در بسیاری از حوزه‌ ها امکان پذیر نمی باشد، یکی از عرصه‌ هایی که توانسته است با درستی و صحت تمامی سلیقه ها را پاسخگو باشد، از جمله سلیقه های لوکس پسند، عرصه صنایع دستی ایران است.
کثرت و تنوع دستاوردهای درخشان صنایع دستی ایران در حوزه‌ های مختلف امکان این انتخاب را فراهم آورده است.
شاخه های متنوع صنایع دستی ایران همچون : خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، سفال، سرامیک، شیشه، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… هر کدام موفق گردیده اند محصولاتی درخشان را به عرصه تولید رسانیده و عرضه نمایند، که به شایستگی می‌ توانند در رده هدیه لوکس قرار گرفته و تهیه و اهداء شوند.
شاخه‌ هایی همچون فیروزه کوبی و خاتم کاری به ویژه هدایای فوق‌ العاده‌ ای را عرضه داشته اند که هدیه لوکس محسوب گردیده و رافع نیاز متقاضیان به هدیه لوکس می باشد.

ست گلدان فیروزه کوبی

هفت گردون خیال و هدیه لوکس صنایع دستی

بازرگانی هفت گردون خیال همواره نگاهی خاص به عید باستانی نوروز و آیین‌ های آن داشته و دارد و در همین راستا با پکیج های ویژه و لوکس خود به استقبال سال نو خواهد رفت، پکیج هایی خاص و متفاوت با بسته بندی های شکیل و وزین.
این هدایای فوق‌ العاده برای حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید و هدیه ویژه بسیار مناسب و ویژه بوده و کارگشاست.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه صدها پیشنهاد متفاوت از حوزه صنایع دستی در قالب پکیج های انحصاری و یا محصولات خاص و تک، نیاز شما متقاضیان محترم به هدایای شکیل، وزین و اصیل را برآورده ساخته و خاطره ای ماندگار را برای شما رقم خواهد زد.

ست هدیه شکلات خوری فیروزه کوبی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.