07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هویت سازی صنایع دستی ایران و اصفهان

هویت سازی صنایع دستی ایران و اصفهان

صنایع دستی ایران و اصفهان پیش و بیش از آنکه درآمدزا و پولساز باشد، هویت ساز است، فرهنگ‌ساز است و زیبایی آفرین. چه بسا به مدد این عوامل باشد که درآمد ساز نیز می‌گردد. خاصه آن که گردشگران خارجی به ویژه به عنوان ره آورد سفر و سوغات و یادمان سفر با خرید صنایع دستی ایران و نشر آن در سایر ممالک متبوع خود به عنوان سفرای فرهنگی عمل نموده و در چرخه عرضه تولید صنایع دستی ایران همانند مدیایی فرهنگی عمل نموده و چهره زیباتر و جذاب تر و واقعی تر از ملت و فرهنگ دیرین ایران زمین در سرزمین های خود را نشر داده و از این طریق پیرایه های ناصواب پیرامون آن را می زدایند. البته بحث درآمدزایی و نیز ارزآوری این امر نیز خود در جای آن دارای اهمیت بسزایی است. صنایع دستی ایران اعم از اصفهان و تمامی شهرهای صاحب سبک در صنایع دستی بازتاب دهنده روح فرهنگ و تمدن پر افتخار ایران زمین میباشد، فرهنگی و تمدنی دیرین و پر ارج و اعتبار که ایجاب می‌‌نماید ما پیوسته حافظان متعهد و شایسته ای برای حفظ و نشر آن باشیم. صنایعی همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس سفال شیشه طلا نقره و برنج، فیروزه کوبی، نقره نما،مس و پرداز، بافته های داری و دستگاهی (قالی قالیچه گلیم گبه زیلو جاجیم) حکاکی، قلم زنی، قلم کار، ترمه و… هر کدام علاوه بر دنیایی از نقش و طرح و رنگ و ایده دارای بار قوی فرهنگی بوده و بر ماست که با سپاسگزاری از هنرمندان صنعتگر و خلاق و متعهد و بسترسازی مسئولین ذیربط میراث داری شایسته بوده و نگاهبان این فرهنگ رنگین منحصر به فرد و زیبا باشیم.
صنایع دستی ایران به واسطه گستره وسیعی آن به لحاظ جغرافیایی و همچنین قومیتی دارای تنوع و تکثر فوق‌العاده‌ای بوده این امر بسیار مهم و قابل تأمل و تفکر می باشد. چه این که هر منطقه به لحاظ ساختار جغرافیایی خاص و ویژه خود دارای محصولات و صنایع دستی ویژه همان منطقه است که این امر تأثیری بلافصل در تکثر و تنوع محصولات دارد و در نتیجه امکان انتخاب بیشتری را برای افراد و متقاضیان محترم فراهم می آورد. همچنین است صنایع دستی زیبا و نفیس اصفهان با جهانی پر از نقش و رنگ و جذابیت.

ست لوکس هدیه تبلیغاتی و مدیریتی و تبلیغاتی و اداری

هویت سازی فرهنگی شرکت هفت گردون خیال

شرکت هفت گردون خیال هیچ گاه هویت فرهنگی و ارزشی محصولات صنایع دستی ایران و اصفهان را نادیده نگرفته و نخواهد گرفت.
با عنایت به این نگاه، هفت گردون جهت عرضه بهتر، شکیل تر و با صرفه تر محصولات صنایع دستی ایران با ساخت جعبه هایی از جنسهای مختلف شامل جعبه های پی وی سی طرح چوب، پی وی سی طلایی و نقره‌ای، پی وی سی طرح خاتم، جعبه های مگنتی، جعبه چوبی با روکش چرم سفید، جعبه های مخمل و جیر و… و نیز ابداع و آماده‌ سازی پکیج هایی متنوع شامل بسته‌های اقتصادی، هدایای مدیران، هدایای سازمانی، محصولات آنتیک، هدایای مناسبتی، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی، هدایای اداری،هدیه خاص، فاخر و نفیس نموده است و با ارائه آن در هر فضای مناسبی جهت تقدیم به متقاضیان محترم به وظیفه و تعهد خود در قبال صنایع دستی ایران به زیبایی عمل نموده است.

شکلات خوری مس و پرداز

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.