12 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه ویژه تنگ میناکاری روی سفال

هدیه ویژه تنگ میناکاری روی سفال

به راستی که زیبایی محصولات میناکاری وصف ناپذیر است. دنیایی رنگین و جذاب از نقش و طرح و ایده و رنگ. مجموعه‌ای از عوامل که دست در دست هم خالق زیبایی ها و جذابیت ها می گردند. محصولات میناکاری علاوه بر تنوع در شاخه‌ های مختلف بر زیر ساخت های متنوعی نیز استوار می باشند. انواع زیر ساخت های مهم میناکاری عبارتند از : میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب.
وجه غالب آثار میناکاری وجه زیبایی و جنبه دکوراتیو قوی آن می باشد، لیکن این امر مغایرتی با کاربردی بودن این محصولات ندارد و عموم محصولات میناکاری به ویژه در حوزه لوازم و تجهیزات خانگی دارای کاربرد می باشد.
مانند انواع کاسه ها و بشقاب ها، شکلات خوری، گزخوری، آینه و شمعدان، سرویس چای خوری، سرویس شربت خوری، انواع گلدان ها، پارچ‌ و لیوان، انواع تنگ های زیبا و بسیاری محصولات دیگر.
عمده محصولات میناکاری روی مس در شهر هنر و صنایع دستی اصفهان تولید می گردند. اما خوشبختانه امروزه شاهد رشد و گسترش آن در بسیاری از نقاط دیگر از میهن عزیزمان می باشیم، همچون شهر زنجان.
محصولات میناکاری روی سفال نیز عمدتاً حاصل دست هنرمندان لالجین همدان پایتخت سفال ایران می باشد، لیکن در نقاط دیگر این دیار عزیر نیز شاهد حضور هنرمندان میناکار و عرضه محصولات زیبای آنان می باشیم، همچون سفالینه های زیبای میناکاری شده میبد یزد و یا در عرصه میناکاری روی طلا شاهد شاهکارهای هنرمندان میناکاری اهوازی بر روی زیور آلات طلا و نقره می‌باشیم.
محصول زیبای مورد نظر در این سخن از حوزه محصولات میناکاری روی سفال بوده که بسیار هنرمندانه و خلاقانه طراحی و ساخته گردیده است. این تنگ سفالین میناکاری بسیار زیبا و دکوراتیو بوده و جلوه بی‌ نظیری را در محل مورد استفاده ایجاد می نماید.
نقوش زیبای به کار رفته در آن و رنگ آمیزی های جذاب و متنوع آن از ویژگی‌ های بارز این محصول زیبا می باشد. این محصول به عنوان هدیه ای ارزشمند از محصولات میناکاری روی سفال دارای بازخوردی شایسته و ماندگار در ذهن بوده و بسیار دوست داشتنی است.

صنایع دستی میناکاری

هفت گردون خیال و محصولات زیبای میناکاری روی سفال

بازرگانی هفت گردون خیال با بهره‌ مندی از اساتید ماهر میناکار در مجموعه خود، طیف متنوعی از محصولات چه در حوزه میناکاری روی مس و چه در حوزه میناکاری روی سفال را برای علاقمندان به این آثار فراهم آورده است.
پکیج های ابداع هفت گردون خیال با بهره مندی از محصولات میناکاری و سایر سرشاخه های مهم صنایع دستی همچون خاتم کاری، نقره نما، مس و پرداز، ترمه، قلم کار و محصولات مکمل پاسخگوی شایسته نیاز شما متقاضیان محترم به هدایای صنایع دستی اصیل و نفیس در حوزه‌ های بسته های اقتصادی، هدیه مدیریت، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدیه اداری، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، هدیه اداری، هدیه لوکس، هدایای مناسبتی و… بوده و از ابتدا تا انتها همراه شما بازدید کنندگان محترم از وبسایت جامع هفت گردون خیال می باشد.

هدایای میناکاری ویژه شب یلدا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.