10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه ویژه صنایع دستی و استقبال از سال نو

هدیه ویژه صنایع دستی و استقبال از سال نو

از جمله تدارکات ویژه استقبال از سال نو و عید نوروز تهیه هدیه می باشد، بالاخص هدیه ویژه برای عزیزان خاص چه در حوزه روابط خانوادگی و دوستانه و چه در حوزه اداری و سازمانی.
تهیه هدیه ویژه الزامات خاص خود را دارد از جمله این که از کدام حوزه هدیه تهیه شود، خصوصاً این که هدیه سال نو هدیه ای است که می بایست متناسب با شور و شعف و همچنین فرهنگ والا و پر معنای عید نوk”روز باشد، چرا که نوروز برای ما ایرانیان یک امر ساده و معمولی نیست عیدی است با ریشه ای به قدمت تاریخ این سرزمین، عیدی است پر معنا و مفهوم و برگرفته از نوزایی و تحول طبیعت و حیات مجدد آن در بهار.
پس می بایست هدیه مناسب آن نیز در نظر گرفته شود، چرا که از سنن زیبای این آئین رسم زیبای هدیه دادن و هدیه گرفتن است.
صنایع دستی ایران نیز همچون عید باستانی نوروز دارای اصالتی خاص، قدمتی دیرینه، زیبایی و جذابیت بسیار است و بر همین اساس است که صنایع دستی ایران همواره در رتبه‌ های نخست جهانی از همه لحاظ قرار داشته و دارد، چه به لحاظ تنوع شاخه ها، چه به لحاظ تنوع محصولات و هم از نظر زیبایی و جذابیت و هم از لحاظ کاربردی.
صنایع دستی ایران نظیر : خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی، قلمزنی، قلمکار، ترمه، منبت، معرق، الماس تراش، میناکاری، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، سفال، سرامیک، شیشه، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… گزینه‌ های ویژه‌ ای را پیش‌ روی متقاضیان محترم هدایای نفیس و اصیل صنایع دستی ایران قرار داده است.
به عنوان نمونه در حوزه میناکاری که یکی از اصیل ترین و پر محصول ترین حوزه های صنایع دستی ایران است ما شاهد تنوع بی نظیر از هدایا و محصولات نفیس می باشیم.
لازم به ذکر است هنر میناکاری بر زیرساخت های متنوعی ارائه می گردد که عبارتند از : میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب.
شهرهای مختلفی هر کدام از زیرساخت‌های فوق را نمایندگی می نمایند. مثلاً اصفهان قطب محصولات میناکاری روی مس، لالجین همدان طلایه‌ دار محصولات میناکاری روی سفال و میناکاری روی سرامیک، اهواز قطب محصولات و زیورآلات میناکاری روی طلا می باشد.

صنایع دستی و بازارهای جهانی

هفت گردون خیال هدیه ویژه و سال نو

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای تدارک ویژه همه ساله خود برای استقبال شایسته از سال نو و عید نوروز، با طراحی، ساخت و عرضه پکیج های نفیس، زیبا و انحصاری از حوزه صنایع دستی گام‌ های بلندی برداشته است. این پکیج‌ ها پاسخگوی شایسته ای برای رفع نیاز حوزه‌ هایی همچون : بسته‌های اقتصادی، محصولات وی‌ آی‌ پی، محصولات آنتیک، هدیه مدیر، هدایای تبلیغاتی، هدایای اداری، هدایای سازمانی، هدیه ویژه، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… بوده و یاریگر شما در انتخاب بهترین‌ ها در این عرصه است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال پذیرایی صمیمی شما متقاضیان محترم در تهیه هدایای نوروزی تان و تا انتها مشاوری امین و پاسخگو برای شماست.

راهنمای خرید صنایع دستی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.