07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه ویژه روز پرستار

هدیه ویژه روز پرستار

سالروز ولادت حضرت زینب به عنوان روز پرستار نامگذاری گردیده است و در تجلیل از این قشر پرتلاش و ایثارگر جامعه به ویژه در شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا و تلاش مضاعف این منادیان سلامت، همه ساله مراسم گوناگونی در مراکز ذیربط برگزار می‌شود و از خدمات صادقانه این قشر سخت‌ کوش تجلیل به عمل می‌آید و هدایایی به رسم یادبود تقدیم ایشان می گردد.
چه شایسته است این هدایا هم سنگ و هم شأن این عزیزان بوده و بازخوردی نیک در میان ایشان داشته باشد.
خوشبختانه عرصه صنایع‌ دستی ایران به واسطه کثرت زیرمجموعه های متنوع و متکثر، همچنین عرضه گسترده هدایای شکیل و وزینی در رده‌ های مختلف انتخاب بسیار مناسبی برای تهیه هدیه ویژه این روز مهم می‌باشد.
شاخه های متنوع و جذابی همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، منبت، معرق، فرش و گلیم دستبافت، سرامیک، سفال، شیشه، حکاکی مس، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون) و… هر کدام دارای محصولاتی جذاب و ویژه بوده که به شایستگی می‌ تواند به عنوان یک انتخاب برای هدیه ویژه روز پرستار مدنظر قرار گیرد.
به عنوان مثال در حوزه میناکاری شاخه میناکاری روی طلا و میناکاری روی نقره، ما شاهد عرضه زیورآلات بسیار چشمگیر، زیبا، جدید و دوست داشتنی هستیم که یقیناً مورد پسند پرستاران عزیز سخت کوش قرار خواهد گرفت، یا انواع قاب تابلوهای نفیس خاتم حامل لوح تقدیر که بسیار هدیه ای ارزنده و مناسب بوده و علاوه بر کاربرد تجلیل، دیوارکوب دکوراتیو بسیار نفیسی می باشد.
در این راستا همچنین شاخه‌ های مهم و پر محصولی همچون خاتم کاری و فیروزه کوبی نیز دارای پیشنهادات بسیار متنوع و متناسبی است که میتوان از آن میان هدیه ویژه این روز را انتخاب نمود.

بسته اقتصادی گلدان و بشقاب سفال

هفت گردون خیال و هدیه ویژه روز پرستار

بازرگانی هفت گردون خیال در روند کاری خود متناسب با ایام خاص و مناسبت های ویژه ای همچون روز زن، روز مادر، روز پرستار، عید نوروز، شب یلدا، اعیاد ملی و مذهبی و… هدایای ویژه ای را از صنایع دستی اصیل و شکیل ابرانی، تدارک دیده است.
هدایای نفیس هفت گردون در قالب پکیج های انحصاری، متنوع و جذابی در بسته بندی های شکیل و مستحکمی عرضه گردیده اند.
این هدایا به شایستگی متناسب با نیازهایی در زمینه‌ های مختلف همچون هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه جدید و هدیه لوکس طراحی و عرضه گردیده اند و تمامی این مجموعه های پیشنهادی در وبسایت جامع هفت گردون خیال عرضه گردیده است.
متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به وبسایت و مشاهده، انتخاب، تهیه و دریافت پکیج ها، خاطره ای ماندگار و ارزشمند از تجربه خریدی متفاوت، به صرفه و جذاب را برای خود رقم زده و نامی نیک از خود به یادگار گذارند.

از صنایع دستی اصفهان بیشتر بدانیم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.